Kreditinių kortelių apsauga negavus prekių iš Kinijos

Kreditinių kortelių apsauga negavus prekių iš Kinijos

KREDITINIŲ KORTELIŲ SUTEIKIAMA APSAUGA NEGAUTOMS PREKĖMS IŠ KINIJOS

 

Daugelis Lietuvos vartotojų apsipirkdami Kinijos internetinėse parduotuvėse paprastai atsiskaito su populiariomis Visa arba MasterCard kreditinėmis kortelėmis.

Ne paslaptis, kad kartais užsakius prekę iš Kinijos, jos taip ir neatkeliauja, prekė visiškai neatitinka aprašymo arba ji yra tiesiog sugedusi. Tuo tarpu, susisiekus su internetinės parduotuvės klientų aptarnavimu ar toje parduotuvėje prekiaujančiu pardavėju problemą spręsti vengiama ir nenorima grąžinti sumokėtus pinigus.

Vartotojų apsauga atsiskaitant kreditinėmis kortelėmis apsiperkant Kinijoje

Tokiais atvejais, nereikėtų nuleisti rankų, o pateikti pretenziją dėl apmokėjimo sugrąžinimo kreditinę kortelę išdavusiam bankui ir bandyti pinigus atgauti per juos.

Norint atgauti sumokėtus pinigus už negautą prekę, jums bankui reikės pateikti:

  • negautos prekės užsakymą patvirtinančius dokumentus (pirkimo faktą, pinigų sumą)
  • užsakymo pristatymo taisykles
  • susirašinėjimus su pardavėju iš kurių matyti, kad jūs mėginote išspręsti susidariusią situaciją su pardavėju, o jis atsisako bendradarbiauti ir negrąžina jums sumokėtų pinigų
  • jei gautos prekės neatitinka aprašymo arba yra sugadintos – papildomai jums reikės pateikti ir prekių kokybės neatitikimą patvirtinančius įrodymus.

Gavus pretenziją bankas taps jūsų atstovu ir inicijuos pinigų grąžinimo procesą. Tokie atvejai paprastai nagrinėjami bendradarbiaujant su tarptautinėmis organizacijomis VISA ir Mastercard, todėl pinigų grąžinimo procesas gali užtrukti. Ypač tai galioja tais atvejais, kai kreipusis į pardavėją, jis nesutinka geranoriškai grąžinti sumokėtos pinigų sumos.

Vartotojų apsauga atsiskaitant kreditinėmis kortelėmis Kinijos internetinėse parduotuvėse

Dėl iškilusios problemos į kreditinę kortelę išdavusį banką derėtų kreiptis kuo anksčiau. Kiekvienas bankas taiko skirtingus pretenzijų pateikimo terminus, todėl jų nederėtų praleisti.

Pavyzdžiui, „Swedbank“ bankui pretenziją derėtų pateikti ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo apmokėjimo operacijos įvykdymo dienos. Tuo tarpu, „SEB“ banko atstovai nurodo, kad jie konkretaus termino neturi, tačiau rekomenduoja į banką kreiptis kaip galima greičiau.

Garantijos, kad pinigai 100% bus jums grąžinti nėra, tačiau laiku pateikus įrodymus pagrindžiančius dokumentus ir laikantis bankų nustatytų terminų tikimybė atgauti sumokėtus pinigus yra gan didelė.


Comments are closed.

8% Nuolaida Xiaomi IReader T6

Galioja iki: 2020-06-30

Kodas:

ĮSIGYK XIAOMI IREADER

50% Nuolaida – Pavasario Išpardavimas Liemenėlėms

Galioja iki: 2020-06-30

Kodas:

APLANKYK

26% Nuolaida Xiaomi Redmi ausinėms

Galioja iki: 2020-05-31

Kodas:

ĮSIGYK XIAOMI REDMI AUSINES

29% Nuolaida Bakkey išmaniajam laikrodžiui

Galioja iki: 2020-05-31

Kodas:

ĮSIGYK BAKKEY LAIKRODĮ

56% Nuolaida Xiaomi Mi Apyrankei 4

Galioja iki: 2020-05-31

Kodas:

ĮSIGYK XIAOMI MI APYRANKĘ

15% Nuolaida BLITZWOLF prekėms

Galioja iki: 2020-05-10

Kodas:

ĮSIGYK BLITZWOLF PREKĘ

Perkuiškinijos naujienlaiškis

Užsisakyk PERKUIŠKINIJOS naujienlaiškį!