Amazon ATSILIEPIMAI ir Apžvalga
AMAZON APŽVALGA
Dalintis |
Per pastaruosius metus internetinė parduotuvė „Amazon“ Lietuvoje plačiai išgarsėjo, o dėl koronos viruso jos populiarumas šiais metais dar labiau išaugo.
Ši el. parduotuvė turi itin didelę prekių pasiūlą, o daugumos jų kainos dažnai yra mažesnės nei Lietuvoje. Pasitikėjimo šia internetine svetaine suteikia Europos Sąjungos valstybėse įkurtos svetainės ir turimi ES sandėliai, dėl ko klientai gavę nepatikusią ar nekokybišką prekę, be vargo gali grąžinti nemokamai ir atgauti sumokėtus pinigus.
“Amazon” Privalumai:
- Labai didelis asortimentas
- „Amazon“ turi sandėlius Europoje, todėl perkant per Europines „Amazon“ svetaines nereikia mokėti importo muitų
- Suteikiama 30 dienų prekės grąžinimo garantija
- Nepatikusią prekę galima grąžinti nemokamai
- Trumpas prekių pristatymo laikas (paprastai 2 – 4 darbo dienos)
- Dėl didelio pardavėjų skaičiaus „Amazon“ galima rasti prekių už labai gerą kainą.
“Amazon” Trūkumai:
- Dažnai aukšta siuntinių pristatymo kaina į Lietuvą
- Nėra galimybės atsiskaityti su „Paypal“.
Kas yra „Amazon“?
Internetinė parduotuvė „Amazon“ kuri parduoda plataus asortimento prekes, tokias kaip išmanųjį garsiakalbį „Echo dot“, Amazon Fire TV stick, durų skambutį „Ring Pro“ ar elektroninį skaitytuvą „Amazon Kindle“. Taip pat, „Amazon“ siūlo filmų ir TV programų transliaciją internetu „Amazon Prime“ bei „Twitch“ kanalo prenumeratą, kurioje gausite prieigą prie eilės nemokamų žaidimų.
Tačiau be plataus savo prekių asortimento pirmiausia „Amazon“ yra platforma, kurioje savo prekes pardavinėja pardavėjai iš viso pasaulio.
Šiuo metu „Amazon“ turi internetines svetaines šiose šalyse:
- Amerikoje – www.amazon.com
(perkant prekes, kurių vertė didesnė nei 22 eur, bus taikomas PVM mokestis, o prekėms, kurių vertė didesnė nei 150 eur – muito mokestis)
- Vokietijoje – www.amazon.de
(turi vertimą į anglų kalbą)
- UK – www.amazon.co.uk
- Prancūzijoje – www.amazon.fr
(neturi vertimo į anglų k.)
- Ispanijoje – www.amazon.es
(neturi verimo į anglų k.)
- Italijoje – www.amazon.it
(neturi vertimo į anglų k.)
- Nyderlanduose – www.amazon.nl
(neturi vertimo į anglų kalbą. Panašios kainos ir asortimentas kaip ir vokiškoje versijoje).
- Australijoje, Japonijoje, Kanadoje, Indijoje, Meksikoje, Brazilijoje, Kinijoje.
Norėdami pasinaudoti Amazon Nyderlandų, Ispanijos, Prancūzijos ar Italijos svetainių versijomis galite pasinaudoti „Google Translate“ paslauga. Nukopijavus ar įvedus svetainės nuorodą į „Google Translate“, tinklalapis bus išverstas į Anglų, Lietuvių ar kitą jūsų pageidaujamą kalbą.
Kurią šalį pasirinkti?
Jei iki šiol neteko apsipirkti „Amazon“, gali iškilti klausimas, kurioje „Amazon“ svetainėje apsipirkti geriausia. Kiekviena „Amazon“ svetainėje turi savo išskirtinumus. Didžiosios Britanijos svetainėje Amazon.co.uk pirkėjai paprastai perka elektronikos prekes, tuo tarpu Vokietijos svetainėje Amazon.de
paparastai lankosi klientai, kurie ieško aukštos kokybės prekių ar išskirtinių prekių, kurių negalima įsigyti Lietuvoje.
“Amazon” asortimentas
Šiuo metu „Amazon.com“ svetainėse galima rasti daugiau nei 564 milijonų prekių. „Amazon“ prekių asortimentas apima praktiškai visų tipų prekių kategorijas, ir myliomis lenkia kitus mažmeninkus, tame tarpe ir visiems gerai žinomą „Aliexpress“.
Žemiau esančioje lentelėje pateikiame skirtingų „Amazon“ svetainių turimą asortimento dydį.
Amazon | Prekių skaičius |
---|---|
Amazon.com (JAV) | 564 mln. |
Amazon.de (Vokietija) | 389 mln. |
Amazon.co.uk (Didžioji Britanija) | 370 mln. |
Amazon.fr (Prancūzija) | 309 mln. |
Amazon.it (Italija) | 257 mln. |
Amazon.es (Ispanija) | 240 mln. |
Amazon.nl (Nyderlandai) | 6,3 mln. |
2018 metais „Amazon.com“ prekybos dalis sudarė net 49 % visos JAV internetinės prekybos rinkos. O tai yra 3 kartus daugiau nei kartu sudėjus „eBay“ (6,6%), “Apple” (3,9%) ir „Walmart“ (3,7%). Tuo tarpu „Amazon.de“ pardavimai sudarė maždaug 27 % visos Vokietijos elektroninės prekybos pardavimų.
„Amazon“ prekių kaina
Dėl tokio plataus asortimento ir konkurencijos, „Amazon“ tinklalapyje galima įsigyti prekes už daug patrauklesnę kainą. Net įskaitant siuntimo kaštus, galutinė prekės kaina dažniausiai būna mažesnė, nei perkant ją Lietuvoje.
Norėdami svetainėje surasti pigiausią jus dominančios prekės kainą, ar geriausiai pirkėjų vertinamą produktą naudinga pasinaudoti „Amazon“ suteikiama rūšiavimo sistema, kuri leidžia prekes surūšiuoti pagal eilę parametų, tame tarpe ir kainą.
„Amazon“ prekių kokybė
Jau seniai yra žinoma, kad daugelis prekių tiekiamų į Europos rytų šalis, tame tarpe ir į Lietuvą, dažnai yra prastesnės kokybės, nei Vakarų šalyse. Perkant prekes iš „Amazon“ svetainės Lietuvos klientai turi galimybę įsigyti aukštos kokybės prekes.
Visgi, derėtų nepamiršti, kad „Amazon“ yra platforma, kurioje prekes pardavinėja ne tik pati „Amazon“, bet ir daug tarpinių pardavėjų, tame tarpe ir pardavėjai iš Kinijos, kurie ne itin garsėja aukšta prekių kokybe.
Šioje vietoje, didelis „Amazon“ pliusas yra tas, kad ši internetinė parduotuvė veikia skirtingose Europos Sąjungos šalyse, kurioms taikomi Europiniai standartai. Gerai žinoma, kad Europoje galioja aukšta vartotojų teisių apsauga, todėl gavę nekokybišką prekę be vargo galėsite ją grąžinti nemokamai ir atgauti sumokėtus pinigus.
„Amazon“ klientų aptarnavimas
“Amazon” klientų aptarnavimas yra pasiekiamas 24/7. Į „Amazon“ klientų aptarnavimo tarnybą galima kreiptis per savo paskyrą. Esant poreikiui užklausą galima išsiųsti per „Live-chat“, bilietų sistemą arba paprašyti, kad jums paskambintų, nurodant savo telefono numerį.
Į jūsų užklausą el. paštu bus atsakyta per 2 darbo dienas.
Kaip susisiekti su prekės pardavėju?
Jei norite susisiekti su prekės Pardavėju, prekės puslapio dešinėje pusėje po mygtuko „Buy Now“ spustelėkite ant prekės pardavėjo (pvz: Sold by sbzubehoer) ir atidarytame naujo puslapio dešinėje pusėje išvysite mygtuką „Ask a question“ ir Pardavėjo telefono numerį.
„Amazon“ prekių siuntimas į Lietuvą
Šiuo metu „Amazon“ neturi lietuviškos svetainės. Dėl šios priežasties ne vienam lietuviui kyla klausimas ar „Amazon“ siunčia į Lietuvą?
Situacija yra tokia, kad ne visose „Amazon“ svetainėse parduodamos prekės yra siunčiamos į Lietuvą, o jei ir siunčiamos, kartais siuntimo paslaugos yra neadekvačiai aukštos.
Norint sužinoti ar jus dominančios prekės siunčiamos į Lietuvą, svetainėje visų pirma derėtų užsiregistruoti ir įvesti savo adresą (vieną). Tik tuomet prie pasirinktos prekės iš anksto galėsite matyti, ar prekė siunčiama į Lietuvą. To nepadarius, tik įsidėjus prekę į krepšelį ir vėliau įvedus savo adresą, gausite pranešimą, jei prekės siuntimas į Lietuvą negalimas.
„Amazon“ prekių pristatymo laikas
Paprastai perkant prekę iš „Amazon“, siuntinio Amazon – Lietuva pristatymas trunka 2 – 4 darbo dienas, tačiau jei prekės nėra Europos platinimo centruose, jos siuntimas gali užtrukti daug ilgiau.
Pirkdami prekę iš išorinių Amazon partnerių, o ne pačios „Amazon“, atkreipkite ypatingą dėmesį į pristatymo laiką. Jei siuntinio pristatymas trunka kelias savaites ar net mėnesį, didelė tikimybė, kad jūsų prekė atkeliaus iš Kinijos ar kitos Azijos šalies, kurių pardavėjai, taip pat aktyviai pardavinėja savo prekes „Amazon“ tinklalapyje.
Taip pat, perkant prekes iš Amazon.com, tikėtina prekė bus siunčiama ilgai, siuntimo paslaugos kainuos daug, o pirkiniams, kurių bendra vertė bus didesnė nei 150 eurų bus taikomas papildomas importo mokestis. Taip yra dėlto, nes šis tinklalapis orientuotas į Amerikos vartotojus, o prekės siunčiamos būtent iš šios šalies. Tokiais atvejais importo mokestį reikės sumokėti jau perkant prekę, o jo dydį matysite kartu su pristatymo kaina.
Prekei pasiekus Lietuvą jums nebereikės mokėti jokių papildomų mokesčių. Tuo tarpu, perkant prekes iš Amazon.de, Amazon.nl
, Amazon.es
, Amazon.fr
ar Amazon.it
, dėl „Amazon“ ES turimų sandėlių, prekės nėra apmokestinamos jokiais papildomais mokesčiais.
Jei gyvenate, Vokietijoje, Anglijoje ar vienoje iš šalių, kuriose „Amazon“ turi svetainę, patogiausia būtų pirkti prekes tiesiogiai iš šių svetainių. Perkant prekes iš „Amazon.de“, kurių bendra vertė didesnė nei 29 eur, „Amazon.nl“, kurių vertė daugiau nei 20 eurų, ar UK – kai pirkinio vertė daugiau nei 20 poundų, prekės į namus bus pristatomos nemokamai.
Atsiskaitant už prekes, „Amazon“ svetainėje galėsite pasirinkti iš keletos siuntimo metodų. Papildomai prie kiekvieno metodo matysite prekės pristatymo terminą. Prekės pristatymo data bus pakartotinai patvirtinta ir elelektroniniu laišku.
„Amazon“ prekių grąžinimas
Iš „Amazon“ ir Amazon platformoje prekiaujančių pardavėjų įsigytas prekes galima grąžinti per 30 dienų nuo prekių gavimo dienos. Grąžinamos prekės turi būti naujos, nepanaudotos ir nepažeistos.
Ši grąžinimo garantija netaikoma:
- Prekėms, kurių negalima grąžinti dėl higienių sumetimų (apatiniai, pėdkelnės, maudymosi kostiumėliai ir kt.)
- Prekėms nuo kurių buvo nuimtos etiketės
- Prekės kurios buvo neatšaukiamai sumaišytos su kitais produktais po pristatymo
- Garso ar vaizdo įrašai ar kompiuterių programinė įranga uždaroje pakuotėje, jei po pristatymo pakuotė buvo pradaryta
- Prekės, kurios gali greitai sugesti ar kurių galiojimo laikas greitai baigsis
- Laikraščai, žurnalai ar iliustraciniai leidiniai, išskyrus prenumeratas.
Jei įsigyta prekė jums nepatinka, grąžinti ją galėsite „Amazon“ nemokamai.
Prekių apmokėjimas
Atsiskaityti „Amazon“ parduotuvėje labai lengva. Tai padaryti galėsite pasinaudodami kreditinėmis Visa, MasterCard, American Express kortelėmis ar dovanų čekiu. Deja, šioje svetainėje nėra galimybės atsiskaityti su Paypal.
Mūsų verdiktas: pirkti ar nepirkti „Amazon“?
Apsipirkti „Amazon“ vilioja ne tik didžiulis prekių asortimentas, kurio dažnai trūksta Lietuvoje, bet dažnai ir mažesnė kaina bei geresnė prekių kokybė. Skirtingai nuo „Aliexpress“, „Amazon“ galima grąžinti jums nepatikusią prekę nemokamai, o suteikiamos garantijos atitinka Europinius standartus. Tad prieš perkant bet kokią prekę internetu Lietuvoje, visuomet naudinga apsilankyti „Amazon“.
„Amazon“ atsiliepimai
Ar jau įsigijote ką nors per „Amazon“? Mums įdomi jūsų patirtis. Pasidalink savo “Amazon” atsiliepimu su kitais lankytojais!