Aliexpress atsiliepimai – ką mano 100.000 klientų

Aliexpress atsiliepimai – ką mano 100.000 klientų

Išanalizavome 100.000 klientų atsiliepimų apie Aliexpress
Štai ką apie Aliexpress mano jų klientai

Neseniai išanalizavome daugiau nei 100.000 Aliexpress klientų atsiliepimų, norėdami sužinoti, ką Aliexpress klientai iš tikrųjų galvoja apie šią Kinijos internetinę parduotuvę. Mums buvo įdomu kokią didžiausią naudą ir privalumus įžvelgia Aliexpress klientai ir su kokiomis problemomis jie susiduria.

100.000 Aliexpress Klientų Atsiliepimų Rezultatai.
Aliexpress atsiliepimų analizė

Mes patikrinome eilę populiariausių internetinių atsiliepimų svetainių skirtingomis kalbomis, kuriose klientai dalijasi savo asmenine apsipirkimo patirtimi Aliexpress parduotuvėje.

Mūsų tyrimo rezultatai leido padaryti tokias pagrindines išvadas:

  1. Net 83 % Aliexpress klientų skiria šiai internetinei parduotuvei 5/5 žvaigždutes
  2. 5 pagrindinės priežastys, dėl kurių pirkėjai atsiliepia apie Aliexpress pozityviai:
    • gera prekių kokybė, atitinkanti klientų lūkesčius
    • geras Pardavėjų ir paties Aliexpress klientų aptarnavimas
    • greitas prekių pristatymas
    • patraukli kaina
    • suteikiamos garantijos ir pinigų grąžinimas.
  3. 10 % Aliexpress klientų dažniausiai turi nusiskundimų dėl prasto klientų aptarnavimo, lėto prekių pristatymo ir prastos prekių kokybės
  4. Aliexpress klientai vertina mažas „Aliexpress“ kainas ir didelį prekių asortimentą
  5. 90 % Aliexpress prekių siunčiamų Aliexpress “Standard shipping” paštu pristatomos laiku.

 

83 % klientų vertina Aliexpress puikiai

100.000 Aliexpress klientų 5-ių balų skalėje vidutiniškai įvertino šią parduotuvę 4,5 žvaigždutėmis.
Įdomu tai, kad net 83 % visų pirkėjų Aliexpres skyrė 5 žvaigždutes, tuo tarpu tik 10 % klientų įvertino juos 1 arba 2 žvaigždutėmis.

Aliexpress klientų įvertinimas

Be to, vienas iš dešimties Aliexpress klientų laiko šią Kinijos parduotuvę patikima ir drąsiai rekomenduoja kitiems žmonėms.

64 % visų patenkintų Aliexpress klientų džiaugiasi Aliexpress prekių kokybe

Išanalizavus Aliexpress atsiliepimus, išsiaiškinome, kurie pagrindiniai faktoriai lemia puikius klientų atsiliepimus apie Aliexpress parduotuvę.
Pasirodo, net 65 % visų patenkintų Aliexpress klientų įvertino juos labai aukštai, nes įsigyta prekė atitiko jų lūkesčius.

Aliexpress įvertinimas

20 % šių klientų buvo ypač patenkinti aukšta gaminio kokybė. Tuo tarpu kiti pirkėjai džiaugėsi, kad jų įsigyta prekė atrodė taip kaip nuotraukoje, atitiko prekės aprašymą ar buvo tinkamo dydžio.
Taip pat, 5 % Aliexpress klientų dalijosi savo teigiama patirtimi, atradę patikimus pardavėjus, kurie niekada jų nenuvilia.

25 % Aliexpress klientų savo atsiliepimuose mini teigiamą patirtį su pardavėjų ir Aliexpress klientų aptarnavimo tarnyba

Daugelis žmonių apsipekančių Aliexpress parduotuvėje susisiekia su pardavėjų ar Aliexpress klientų aptarnavimo tarnybomis tik iškilus tam tikroms problemoms. Natūralu, kad tokiose situacijojse klientai tikisi greito atsakymo ir savailaikio problemos sprendimo.
Atlikta analizė atskleidė, kad 25 % Aliexpress klientų savo komentaruose dalijasi savo teigiama patirtimi, bendraujant su pardavėjo klientų aptarnavimo personalu ar Aliexpress klientų aptarnavimo tarnyba, ginčų metu.
Įdamu tai, kad klientai turėję nusiskundimų dėl prekės kokybės ar ilgo prekės pristatymo termino, po šilto bendravimo su klientų aptarnavimo tarnyba, jie vis tiek Aliexpress parduotuvę vertino aukštai.

10 % klientų dažniausiai Aliexpress parduotuvę vertina prastai dėl prasto klientų aptarnavimo, lėto prekių pristatymo ir prastos prekių kokybės

Nors tik 10 % visų Aliexpress klientų vertino juos prastai (atsiliepimuose skyre 1 arba 2 žvaigždutes), sudarėme sąrašą pagrindinių priežasčių, kurios įtakojo tokį pirkėjų vertinimą.

Kodėl 10% klientų Aliexpress vertina žemai

Iš esmės, pagrindinės žemo reitingavimo priežastys yra gana žmogiškos ir dažnai pasitaikančios ir kitose Kinijos internetinėse parduotuvėse.
Mūsų didžiulei nuostabai, didžioji dalis Aliexpress klientų įvertino juos žemai ne dėl nekokybiškų prekių, o dėl prasto pardavėjų ar paties Aliexpress klientų aptarnavimo, kuris klientų nuomone neišsprendė iškilusių problemų.
Antroje vietoje, klientai dažniausiai skundžiasi ilgu prekių pristatymo terminu ir tik trečioje vietoje įvardijama nuvilianti prekių kokybė ar su defektais gautos prekės.

Klientai vertina žemas „Aliexpress“ prekių kainas ir didelį parduotuvės asortimentą

Nepaisant kai kurių Aliexpress internetinės parduotuvės pliusių ir minusų, apie 30 % klientų savo atsiliepimuose pabrėžia, kad jiems tikrai patinka žemos Aliexpress kainos ir didelis prekių asortimentas.

90 % visų Aliexpres prekių, siunčiamų Aliexpress “Standard Shipping” metodu, pristatomos laiku

Aliexpress svetainėje pirkėjams siūlomas didelis siuntimo metodų pasirinkimas. Daugelis Aliexpress klientų džiaugiasi galėdami pasirinkti nemokamą siuntimo metodą, kurį paprastai siūlo Aliexpress “Standard Shipping” paštas.
Žinoma daugybė pirkėjų nerimauja ar prekės bus pristatytos laiku ir ar jos siuntimo metu apskritai nepasimes.
Dėl šios priežasties, išanalizavome Aliexpress “Standard Shipping” siuntimo metodo duomenis.

Aliexpress

Praktikoje, siunčiant prekes Aliexpress “Stnadard Shipping” metodu tik 10 % visų siuntų vėluoja, t.y. nepasiekia kliento per Aliexpress svetainėje nurodytą terminą. Tuo tarpu 3,8 % visų siuntinių po 90 dienų vis dar nebūna pasiekusios klientų, kas praktiškai reiškia siuntinys pasimetė ir vargu ar bebus pristatytas.

Aliexpress Standard Shipping siuntų pristatymo laikas

Apskritai, daugelis klientų yra patenkinti šio siuntimo metodo teikiamomis paslaugomis. Pagal jų tinklalapyje skelbiamus duomenis daugiau nei 40.000 klientų Aliexpress Standard Shipping metodą įvertino 3,9 balais iš 5. Be to, 68 % Aliexpress klientų buvo labai patenkinti prekės siuntimo laiku ir skyrė žvaigždutes.

Apibendrinimas

Nepaisant to, kad Aliexpress dar turi pakankamai erdvės kur tobulėti, palyginti aukštas šios Kinijos internetinės parduotuvės įvertinimas rodo, kad daugelis vartotojų pasitiki Aliexpress ir džiaugiasi teigiama pasipirkimo patirtimi.
Akivaizdų, kad kol kas Aliexpress platforma gali pasiūlyti didžiausią asortimentą ir mažiausią kainą.

 


Comments are closed.

10% XIAOMI RedmiBook Laptop Pro 14inch (už 574,08 €)

Galioja iki: 2020-10-31

Kodas:

ĮSIGYK XIAOMI REDMIBOOK

12% TECLAST F5 Nešiojamas kompiuteris iš Kinijos sandėlio (už 252,46 €)

Galioja iki: 2020-10-31

Kodas:

ĮSIGYK TECLAST F5

19% MEGAWHEELS S11 7.5Ah 350W ekektrinis paspirtukas (už 303,22 €)

Galioja iki: 2020-10-31

Kodas:

ĮSIGYK MEGAWHEELS PASPIRTUKĄ

15% Nuolaida LIECTROUX C30B dulkių siurbliui robotui (už 178,86 €)

Galioja iki: 2020-10-31

Kodas:

ĮSIGYK LIECTROUX C30B SIURBLĮ

10% Nuolaida Xiaomi Redmi G Gaming nešiojamam kompiuteriui (už 845,00 €)

Galioja iki: 2020-10-22

Kodas:

ĮSIGYK XIAOMI REDMI G GAMING LAPTOP

15% Nuolaida ECOVACS DEEBOT DE55 siurbliui robotui (už 187,38 €)

Galioja iki: 2020-10-31

Kodas:

ĮSIGYK ECOVACS SIURBLĮ

20% Nuolaida Redmi Note 8 telefonui (už 133,26 €)

Galioja iki: 2020-10-31

Kodas:

ĮSIGYK XIAOMI REDMI NOTE 8

50% Nuolaida – Pavasario Išpardavimas Liemenėlėms

Galioja iki: 2020-10-31

Kodas:

ĮSIGYK XIAOMI MI NOTE 10 LITE

21% Nuolaida Xiaomi Redmi Note 9 PRO

Galioja iki: 2020-10-31

Kodas:

ĮSIGYK XIAOMI REDMI NOTE 9PRO

31% Nuolaida Xiaomi Mi 10 telefonui

Galioja iki: 2020-10-31

Kodas:

ĮSIGYK XIAOMI MI 10

35% Nuolaida Xiaomi TV Bar garsiakalbis
Galioja iki: 2020-10-31

Kodas:

ĮSIGYK XIAOMI REDMI TV BAR

12% Nuolaida Roborocks S5 MAX dulkių siurbliui robotui

Galioja iki: 2020-10-31

Kodas:

ĮSIGYK ROBOROCKS S5 MAX

Perkuiškinijos naujienlaiškis

Užsisakyk PERKUIŠKINIJOS naujienlaiškį!